Looking back on the things I've done

Är hos mor o far o kollar internet, har ju fortfarande inte fått mitt jävla cp-modem att fungera *morr*
Iaf går väl allt bra. Är sjukt jävla kass på att städa, tvätta o diska men det kanske kommer med åren? Inte för att det blivit ngn förbättring på 19 år, har hatat lika mkt hela livet men man får väl hoppas :P
Iaf igår var jag o Frida och såg I rymden finns inga känslor, sjukt jävla rolig!!! Se den för man gråter av skratt xD Sen drog vi till Enjoy o satt o tjöta med lite folk innan vi drog hem igen vid halv två. Ikväll är det fest men jag är galet trött o har inget att dricka så är inte jättepepp. Inga kläder har jag heller^^ Gå ner 30 kg och updatera garderoben ja tack! Äh ska ut o fixa klart stallet nu så jag hinner sova lite innan alla dyker upp ikv....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0