can u believe it?

Hej hej =)

Guess what? Im BACK in cyberspace!!!!!
SÅ jävla gött så man tom blev tacksam över att kunna betala räkningarna xD
Har hänt så sjukt mkt på de här månaderna jag vart utan internet så om jag skulle återge allt skulle det bli hur mkt som helst så tänkte bara sammanfatta lite kort:

*Löneökning!
*Massa fest
*Återfått en av mina äldsta vänner =)
*"Förlorat" en annan sk vän. Falsk så det var ju ingen förlust med iaf
*Börjat hoppträna med Baloo och det går KANON!
*Bokat biljett för IDOL-semin i gbg 2010!
*Haft en släng av njurbäckeninflammation
*Fått operationstid bokad, IMORGON!

Ja det var nog det mesta, eller det var säkert massa mer men jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde i förrgår så detta var jävligt svårt :P Ska iaf in till KSS kl kvart över 7 imorrn. Varför förstår jag inte för dagkirurgin öppnar ju först vid 9.... jaja
dax att sova så jag får mina 12 timmar sömn


Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0