Who owns my heart?

Hej igen!

Alla har saknat mig jag veeet men är man eftertraktad så är man ;) Hahaha bloggar endast pga av dagars tjat av Anton. Minns knappt vad jag gjorde i onsdags så hur jag ska kunna återge nästan två veckor vet jag ärligt talat inte :P
Har ju iaf vart iväg på kullen o ridit nordisar med jobbet. Det var massa kul men apkallt o jag ville bra rejsa iväg på alla fiiina åkrar o raksträckor xD
Har även plockat stygnen, om jag inte gjorde det tidigare? Tidsuppfattningen är ganska skev just nu xD 7 stygn iaf o ska ha skiten tejpad alldels för länge! Men lika bra för jag har en mani att pilla upp sår så lika bra att inte kommer åt det...
Har ridit o hopptränat lite ock, går kanoners :D looove it o är så jävla gla att vi är på g igen! slänger ut en film som ni kan kolla lite på tills jag orkar blogga igen.

http://www.youtube.com/watch?v=R50_6JkUioc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0