I'd rather be with you

Woho idag har det spenderats pengar! Mer om det om en liten stund. Tröttnade på att sitta inne i soffan igår så drog till en go vän o kolla lite film o tjöta skit på kvällen =) Mkt trevlig, as always. Vi kolla även på True Blood och jag är fräslt. Fick med mig hela säsong 1 hem så gissa vad jag ska kolla på ikv? Men först ska jag duscha. I handfatet. Hos mamma och pappa. Får ju inte blöta ner halsen så får duscha i etapper xD Håret här så får mamma hjälpa mig och så får jag ta resten hemma. En vecka kvar sen ryker stygnen, GÖTT!
Iaf så var vi (jag, mamma o syrran) i jönköping bla på A6, Ikea o Hööks. Mkt pengar har spenderats. Ska försöka lista allt jag köpt men kommer säkert glömma hälften xD

*Ridstövlar
*Vita Ridbyxor
*Nummerlapp
*Ridhandskar
*Stalltäcke
*Pullarträns
*Mixing liquid grej från Make up store
*Eyelinerpensel
*Giltter
*En ny tvättkorg
*En ny röd kudde för Sillan spydde ner en av mina
*Anatomisk kudde
*Påslakan o örngott
*Ljusslingor till julgran
*Runt 100 st julgranskulor xD

Trooor det var allt men jag glömde säkert ngt. Nu har jag iaf hunnit duscha. Jag har klippt Baloo idag också. Bara på halsen iofs men han va lite lurvig där så han fick bli klippt. Men nu måste jag torka håret så jag kan åka hem och kolla True blood :D
Lägger upp ett litet kollage sen på vad jag köpte


Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0