Du är allt jag har o allt jag ber om

Hemma!
Förstår inte varöfr man ska läggas in kl 7 på morgonen? Personalen hade ju knappt börjat. Sen öppnar ju kirurgin inte förrän 9 ändå men men. Fick iaf ett eget rum med tv o grejjer så hade det rätt slappt :P Det värsta var nog att sätta i droppet. De fattar fan aldrig hur svårstucken jag är! Det var två st som fick sitta o gräva o joxa med den där feta nålen i min hand o jag bara skrek. Det gör så sjukt jävla ont! Hatar nålar...
Sen fick man ju byta om till ett sånt där sexigt förkläde^^ Varför förstår jag inte. Det var ju halsen jag opererade? Jaja bara att ta på sig o se glad ut typ :P Fick massa smärtstillande innan vi åkte ner till operationen så var lite lagom hög när man flög fram där i sängen i en jävla fart i korridorerna o skratta o skrek wiiiiieeee hela vägen xD De borde filmat det! Såg nog askul ut xD Sen är det jävligt nice att bli sövd! Mindre nice att vakna upp men slapp spy som en katt tack o lov för då hade jag nog dött av smärta i halsen^^
Lite scary bara att bandaget är genomskinligt så man ser allt blod o äckelpäckel som rinner ut ur såren :S Men fick iaf byta bandage idag innan jag åkte hem. En jävla tur annars hade jag spytt varje gång jag sett mig sj i spegeln....

Nog om allt sånt äckel :) Ska ta det lugnt i helgen så jag slipper drunka i mitt eget blod. KOmmer gå så bra. Har hästförbud också. Inte ridförbud utan hästförbud?! :O Jävla läkare. Fattar dom inte att det är mitt liv? Min bäbis <3 jag vill rida NUNUNUNUNU ju? Bara för att läkare är rädda för hästar behöver de ju inte förbjuda dom? Han rekommenderade minst en vecka men gärna en månad. Hm... jag kommer ju verkligen lyssna på det. Ohja.



You're my heroine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0