Alla tårar faller för dig men ingenting var ditt fel

jag lägger skulden på mig, min längtan att vara hel <3

Sååååå bra låt! Kommer lätt lyssna sönder den haha men än så länge är den grym. Vända med vinden - Timoteij och Alexander Rybak <3

Ja jag vet att jag är en dålig bloggerska men jag orkar verkligen itne, händer inget nytt eller ovanligt heller. Jag går upp, äter, klär på mig, lämnar katten hos dagmatte, åker till jobbet, jobbar, åker hem, byter om och drar till stallet, mockar och rider, kommer hem, hämtar katten, kollar TV. Hinner inte med så mkt mer :P Men nu ska man ju försöka hinna med att börja gymma när man nu ska hinna eller ha råd med det...
Var på massage idag o försökte mjuka upp mina onda axlar, nacke och rygg. Känns ju inte jätteskänt nu. Typ som att musklerna blöder och har blivit halvt misshandlade. Men det kanske blir bättre vad vet jag :P
Ska iaf kolla bonde söker fru nu kl 8 o sen sova bort smärtan om det går. Känner mig lagom ynklig nu så bäst att sluta när man är på topp! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0