it's a quarter after one

Antingen har Mange ändrats galet mkt (bland annat slutat sjunga o ist spela en cd vid en sk "spelning") eller så var det inte han som va på Mangos igår^^ Säg honom på sockerbruket för ett par år sen o han va grym! Fick verkligen igång alla som galningar men igår? nje inte direkt bra, snarare kasst! Synd men blev rätt ok kväll ändå. Fixade stallet o så lite snabbt på fm o sen bar det iväg till kinnekulle för kalas, sen hem o invänta Anton innan vi plocka upp Sara o drog på 20:års fest hos Hallis. Käkade tacos o grymt god tårta o hade allmänt trevligt. Sen blev det ju Mangos o alla försvann hela tiden o sen gick brandlarmet o jag trodde flera s hade dött för jag såg dom ingenstans men det va lugnt o vi kom in igen ganska snabbt. Hemma vid 3 typ så det va en rätt tidig kväll, inte för att man fick så mkt sömn ändå med hela gänget som krascha i vardagsrummet men xD
Ska fan lägga mig åtta eller ngt ikv! Ska bli gött att göra det jag gör bäst ;)


Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0