I äm gåing krajsy

Det kan fan inte bli måndag fort nog! Jag vill bara bli av med henne! Jag vet itne vad jag ska göra när hon flyttar hem igen i maj!:O Jag kommer fan bli så jävla galen att jag lägger mig framför tåget om hon beter sig som hon gör på helgerna nu^^ Asså ok om ´hon hade betett sig som en bitch en gång i veckan, det är ju förståeligt men stackars sate som har PMS varenda jävla helg^^ o pappa är jag oxå arg på.... fy helvete! tur att jag har Baloo iaf... synd att han inte svarar när man pratar med honom><  fan nu kmr dom....

O den jävla grönt kort kursen va skit^^  tanten kunde ju fan ingenting, o jag kunde allt o mer därtill^^


Kommentarer
Postat av: jenny

det är inte lätt elin, skulle fan kunna slänga mig framför tåget själv asså. ibland är de helt "störda"...

2009-01-31 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0